
Voor een snelle en efficiënte afhandeling van uw klachten en/of retourzendingen verzoeken wij u om ten alle tijde contact met ons op te nemen alvorens u iets aan ons retourneert.
Wij zullen uw opmerking noteren en geven u, indien het gaat om een retourzending, een retournummer.
Contact:
Kleingoed@dentalair.nl
Telefoon: +31 (0)78 654 3732
Hoe werkt onze ophaalservice?
Stap 1. Aanmelden van een retourzending
- Neem contact op met onze klantenservice
of stuur een e-mail naar kleingoed@dentalair.nl
- Geeft het order- en artikelnummer op alsmede de reden waarom u het artikel retour wilt zenden.
- U ontvangt vervolgens een retourformulier en verzendlabel per e-mail voorzien van een retournummer.
Stap 2. Verpakken en verzenden
- Verpak de artikelen in een voor transport geschikte omverpakking, voorzien van opvulmateriaal.
- Het formulier en verzendlabel print u uit. Het formulier stopt u in de doos en het verzendlabel plakt u op de doos.
- Volg de instructies van ons "Dentalair Haalt Op" portaal en kies een afhaalmoment welke voor u geschikt is.
- Uw retourzending word opgehaald door PostNL.
Stap 3. Verwerking en creditering
Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, ontvangt u daarvan een bevestiging per e-mail. Indien de retourzending voldoet aan de gestelde voorwaarden, ontvangt u een creditnota of wordt het artikel geruild en direct naar u verzonden.
Informatie retourzending van garantie artikelen
In geval het artikel binnen de garantietermijn gerepareerd dient te worden, dan wordt het door ons doorgestuurd naar de betreffende fabrikant. Na reparatie ontvangt u het artikel retour.
U komt in aanmerking voor een creditnota onder de volgende voorwaarden:
- Het is binnen 4 weken van de leverdatum.
- Product is onbeschadigd en in de originele verpakking, geschikt voor wederverkoop.
- Het artikel is niet speciaal voor u besteld.
- Apotheek artikelen (RVG) kunnen, in verband met de geneesmiddelenwet, niet retour genomen worden.